Näin viime yönä unta, että olin saanut lapsen. Olen nähnyt noita unia joskus ennenkin, mutta ensimmäistä kertaa uni tuntui luonnolliselta ja äitinä olo lähinnä vähän hämmentävältä. Lapsi oli kaunis, punatukkainen pikku prinsessa, mutten oikein tiennyt, mitä sille pitää tehdä. Niinpä imetin sitä alati. Unessa minut saatttiin sairaalasta kotiin, mutta jonkin ajan päästä ystävät ja sukulaiset poistuivat ja jäin kahden tytön kanssa. Mahtaako tämä olla enne jostakin?

Miesrintama polkee paikallaan. Tapasin ihanuuden, joka pompottaa minua oman päänsä mukaan. Kysyin aivan suoraan, jatkammeko me yhteydenpitoa. Käsittääkseni jatkamme. Katsotaan, miltä tilanne näyttää loman jälkeen. Onneksi olen lomalla menossa paikkaan, missä minun ei tarvitse pohtia näitä asioita paljoakaan - näkemismahdollisuudet ovat olemattomat. Ehkä ajatukset selviävät heinäkuun aikana...