Epävarmuuteni antaa minulle aihetta pohtia myös sitä, mikä määrä yhtyedenpitoa sen kiinnostavan deitin kanssa on hyvä harrastaa. Olen tekstarityyppejä, soittaminen on minulle kauhistus. Kiinnostuksen kohteeni ei tunnu olevan kumpaakaan. Edellisten, erinomaisesti menneiden, pussailus sisältäneiden deittien jälkeen
 päätin taas kerran odottaa, että hän ottaisi yhteyttä. Kun 1,5 vuorokauteen ei mitään ollut kuulunut, lähetin sille yleispätevän tekstarin, jossa hölisin kaikenlaista. Tyyppi vastasi siihen tosi positiiviseen sävyyn, joskin hyvin pitkän ajan päästä. Toiseen lähettämääni viestiin en enää sanut vastausta.

Sama homma oli viimeksi. Minä olen ollut aloittentekijänä, mutta en uskalla pitää yhteyttä liian tiiviisti, ettei tyyppi pelästy. Treffeillä hän on kuitenkin se, joka vie ja minä vikisen. Livenä kiinnostusta tuntuu olevan, mutta halua yhteydenpitoon aika hintsusti.

Mit vit?