En ole ikinä ihastunut kehenkään naiseen enkä aiemmin ikinä ole voinut kuvitellakaan, että niin saattaisi käydä. Minulla on kyllä ystäväpiirissä lepakkoja, mutta itse olen kategorisoinut itseni tiukasti heteroksi.

Lomalla kävi kuitenkin niin, että ihastuin erittäin voimakkaasti uuteen lomatuttavuuteeni. Ihastuminen on ehkä liian heikko sana niin voimakkaalle tunteelle, joka sisälsi myös mustasukkaisuutta. Meistä tuli hyviä ystäviä ja koska lomailimme pitkään samassa paikassa, ystävyyteemme sisältyi lopulta myös paljon läheisyyttä. Ei mitään varsinaisen seksuaalista, mutta paljon halaamista, koskettelua ja silittelyä. Loman jälkeen olen ikävöinyt kyseistä henkilöä kovasti. Kyseessä on siis itseäni nuorempi nainen, joka myöskään ei aiemmin ole tuntenut mitään toista naista kohtaan.

En tiedä mitä ajatella. Toisaalta oli mahtavaa kokea sellaista yhteenkuuluvuuden tunnetta jonkun kanssa. Toisaalta olen vähän hämmentynyt. Olenko sittenkin naisiin päin kallellaan vai oliko tämä ohimenevä ilmiö? Olenko nyt bi? Entä sitten jos olenkin?

Monista asioista johtuen paria meistä ei ikinä tule. Kaipaan häntä kuitenkin kovin, joskin en tahtoisi kaivata, sillä tunne hämmentää minua yhä.