Muka!!!

Edellisen kirjoituksen kommenttiin viitatet:

On ehkä maailman yleisin harhaluulo, että sinkkunaiset ovat kaikki nirsoja. Vai valinnan vaikeus! Pyh! Tällä sinkkunaisella kun satttu olemaan työpaika naisten parissa, harrastukset naisten parissa ja kavereina vain pariskuntia ja sinkkunaisia. Nirsoksi minua on turha haukkua. Vaikka olen hyvin kouluttettu, mukavan näköinen (ok, pari liikakiloa on, mutta kenelläpä ei olisi?), sivistynyt, huumorintajuinen ja aktiivinen, voin laskea kahdella sormella ne miehet, jotka ovat osoittaneet mitään kiinnostusta minua kohtaan tänä vuonna. Molemmat ovat netistä ja molemmat deitit kuihtuivat lopulta miehen epäkiinnostukseen.

En edelleenkään myönnä olevani hirviö, mutta toki ymmärrän, etten ole baarista naista metsästävien miesten unelma. MInulla kun ei ole pitkiä vaaleita hiuksia, ei DD-kupin rintoja eikä päässä sahajauhoa. Mutta minkäs teet, kun baarissa miehet eivät todellakaan ole kiinnostuneita eikä muussa elämässä miehiä juuri tapaa. Olen tehnyt parhaani, käynyt kirjastossa, sählymatseissa, Claes Ohlsonilla (omilla asioilla tosin), miesten suosimissa baareissa - vaan ei.

Minulle on siis turhaa tulla selittämään, että olen nirso. Voi olla, että jotkun sinkkunaiset ovat, mutta on vaikeaa olla nirso, jos ei anneta edes mahdollisuutta!